Möller, J., Hohenstein, F., Fleckenstein, J., Köller, O., & Baumert, J. (im Druck). Erfolgreich integrieren - Staatliche Europa-Schule Berlin. Münster: Waxmann. |
Schmidt, F. T. C., Fleckenstein, J., Retelsdorf, J., Eskreis-Winkler, L., & Möller, J. (im Druck). A German validation of the Short Grit Scale: Further evidence concerning factor structure and external validity. European Journal of Psychological Assessment. |
Fleckenstein, J., Leucht, M., & Pant, H.-A. & Köller, O. (2016). Proficient beyond borders: Assessing non-native speakers in a native speakers' framework. Large-scale Assessments in Education, 4(19), doi:10.1186/s40536-016-0034-2 |
Leucht, M., Fleckenstein, J., & Köller, O. (2016). Erreichen kriterialer Leistungsstandards in der ersten Fremdsprache Englisch. In: M. Leucht, N. Kampa, & O. Köller (Hrsg.). Fachleistungen von Abiturienten. Vergleich allgemeinbildender und beruflicher Gymnasien in Schleswig-Holstein. Münster: Waxmann. |
Fleckenstein, J., Zimmermann, F., Köller, O., & Möller, J. (2015). What works in school? Expert and novice teachers’ beliefs about school effectiveness. Frontline Learning Research, 3(2), 27–46. doi: 10.14786/flr.v3i2.162. |