Neumann, I., Michel, H., & Papadouris, N. (2020). Blending nature of science and science content learning. In W. McComas (Hrsg.), Nature of science in science instruction: Rationales and strategies (pp. 327-342). Springer International. |
Michel, H. (2020). From local to global: The role of knowledge, transfer, and capacity building for successful energy transitions. WZB Discussion Paper SP III 2020-603. Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung. |
Michel, H., & Neumann, I. (2017). Ein epistemologischer Zugang zum Energiekonzept. In C. Maurer (Hrsg.), Implementation fachdidaktischer Innovation im Spiegel von Forschung und Praxis. Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, Jahrestagung in Zürich 2016, Universität Regensburg, 464-467. |
Michel, H., & Neumann, I. (2016). Nature of science and science content learning: The relation between students' nature of science understanding and their learning about the concept of energy. Science & Education, 25(9-10), 951-975. |
Michel, H., Neumann, I., & Kleickmann, T. (2016). Nature of science and science content learning: Can NOS instruction help students develop a better understanding of energy concept? In J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto, & K. Hahl (Hrsg.), Science Education Research: Engaging learners for a sustainable future. Proceedings of the Esera 2015 conference. University of Helsinky, 877-883 |